Hej! Är du intresserad av att studera/jobba med gamla föremål? Då kan Föremålsantikvariska programmet vid Högskolan på Gotland vara något för dig. Det finns platser kvar på programmet:
http://www.hgo.se/fma
ML
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster