Ohyra på räv

Ett forum om hantverk i läder, t ex skor, väskor, pungar.

Ohyra på räv

Inläggav Kattsak » 24 september 2006, 22:14

Blir detta fel så flytta det rätt. Sökte på forumet om att flå, garva och ytterligare.

Men jag ställer mig fortfarande en fråga, hur får jag bort ohyran?
Räcker det en tur in i frysen för våra två rävar (roadkill)?
Eller vill dem mer än en tur?

Otrevligt med sådanadära skadedjur och vill inte råka få in något utan att ta till alla möjliga åtgärder innan [xx(]

Sen undrar jag om det är någon som har ytterligare tips på hur man får lös svansen. Dessa blev utan då vi gick bet på att få lös dem, de satt som berget och tenderade att bara bli små päls bitar.
Kattsak
 
Inlägg: 3
Blev medlem: 24 september 2006, 22:08
Ort:

Återgå till Läderhantverk och skor



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net