<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">en med tre hål, varav ett stort som en knytnäve (liten)<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
jösses, vad är det för gigantiskt monster som bor i ditt skåp?!??! [:0] så stora hål har jag bara påträffat i museisamlingar, där föremål ligger orörda i långa långa tidsperioder.... antingen borde du ha en väldigt fet och stor larv just nu eller himlans många?
har du hittat några rester? ängrar byter skal, och dessa brukar man hitta i hörnen och kunna artbestämma på. mal lägger kokonger, vita lite klibbiga avlånga rester på textilien. vissa mott-arter (men jag har för mig att de mest går på mat och inte textilier?) lägger äggsamlingar i skåphörn/springor under hyllor, och man kan tex hitta långa spinntrådar som ser ut som ljusa hårstrån i sin müsli.
det är lättare att råda bor på angrepp om man vet vad det rör sig om för kryp. men jag skulle nog akutinkalla anticimex om jag var i dina kläder

-och så tvätta, tvätta och städa och tvätta lite till förstås!
anticimex är faktiskt hyfsat miljövänliga idag, åtminstone presenterar de en sådan miljöpolicy och för mig finns det en gräns för hur miljövänlig jag vill vara. småkryp i kläder anser jag tillhöra en sanitär olägenhet som man får lov att utrota inomhus! [xx(]
/myra