Jag instämmer till fullo med Vendel.
Jag önskar att de där ofattbara mängderna med pengar hade lagts på något vettigt istället för denna kavalkad av löje.
Det var som om några kids i nian skrivit en pjäs till aulasamlingen.
Allt var täckt av skit, någon stod på en gård och gnuggade en ko med en trasa, alla kvinnor tycktes ränna runt i underkläderna och ingen sympati väcktes för någon av karaktärerna, och det var så tillgjort och gräsligt att det blev en komedi. Ja, vi skrattade så att vi satte våra popcorn i halsen!
Man kanske skall se nästa också bara för
att få sig ännu ett gott skratt.