Arn trailer (och filmen)

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Inläggav Oktavia » 9 februari 2008, 14:10

Jag instämmer till fullo med Vendel.

Jag önskar att de där ofattbara mängderna med pengar hade lagts på något vettigt istället för denna kavalkad av löje.

Det var som om några kids i nian skrivit en pjäs till aulasamlingen.

Allt var täckt av skit, någon stod på en gård och gnuggade en ko med en trasa, alla kvinnor tycktes ränna runt i underkläderna och ingen sympati väcktes för någon av karaktärerna, och det var så tillgjort och gräsligt att det blev en komedi. Ja, vi skrattade så att vi satte våra popcorn i halsen!

Man kanske skall se nästa också bara för
att få sig ännu ett gott skratt.
Oktavia
 
Inlägg: 29
Blev medlem: 16 augusti 2005, 15:11
Ort: Sweden

Inläggav Kvickfot » 14 mars 2008, 18:21

Kvickfot
 
Inlägg: 26
Blev medlem: 7 maj 2007, 09:10
Ort: Sweden

Inläggav Tempelriddaren » 4 april 2008, 07:07

hehe, nu börjar det likna storfilmer i USA..Man skriver ut i tidningen vilka filmer som kör trailen av Arn innan. Man kan alltså betala för en film och kolla trailern och sedan gå hem..Tror det var "möt Joe Black" som lyckades visa första bilderna från en ny star wars film och gick för "fulla hus" hur länge som helst fast biosalongerna var halvfulla för folk ville bara se trailern...

Skall bli spännande med nya filmen..
Tempelriddaren
 
Inlägg: 33
Blev medlem: 16 oktober 2007, 10:14
Ort: Sweden

Föregående

Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net