Ja, alltså, otydligt kanske, och jag känner mig som en novis.
Men iaf, det jag undrar över är, (har sökt, hittade ej någon tråd som gav mig svar)
de här fina metallbeslagen eller vad man ska säga, som jag sett på så många bälten, vart kan man finna sådant?
Kan man konstruera dessa själv.
Det ser mycket vackert ut enligt mig själv, och bältet blir riktigt snyggt.
Tack.