nä :/ jag har inte gjort något speciellt med min rustning (som jag gjort själv)
Allt är slipat med vanliga sandpapper tills jag är nöjd med slipningen sedan tar jag och avslutar med en 280grit nylonduk, men visa saker har jag handpolerat med vanligt polerpasta (efter den vanliga slipningen och jag tror de är vanlig polerpasta) och en läder bit, så att dem har fått en smått reflekterade yta.
Men jag brukar inte få några vidare rost angrep. Ända gången är väl när massor med annat folk som har fettiga händer tar på sakerna så får jag en hel del som jag får ta bort.
När jag åker iväg på lajv (4dagars lajv) med min rustning så brukar jag bara precis ha fått 0-3 små ytliga fläckar som jag tar bort med 2-3 drag med nylonduken och sedan drar av ytan med en bomulls duk. på varannan/vardera rustnings del beroende på hur vädret varit under lajvet, och då är ytan helt obehandlad och o smord innan och efer.
Men låter ni dem ligga i gräset utan för tältet eller inne i under natten?
men jag själv ser inget fel med att ha lite rost angrep på min rustning då jag tycker det ser rätt bra ut
Just dem angreppen som blivit lite mer än ytliga och som inte försvinner på 2-3 drag med en 280grit duk tycker jag blir snyggast när man dragit sina drag med duken

men det kanske bara är jag? ;-P
//Anders