<b>Stöööön!!!</b>
-Nå kamrater, vad tyckte ni om detta epos?
Jag såg att en tidningsrecensent liknade "Hem till Midgård" med "Röde Orm" (!!!) [V]
-Endera är vederbörande gravt dement, icke läskunnig eller så har inte vederbörande läst om Orms vedermödor utan vill bara verka påläst - Frans G snurrar hur som haver förmodligen likt en torped i graven...
Oavsett om vi förtjänar det eller ej får vi drass med dem i 12 veckor - minst - de har planerat 12 till i vår...
/N B