Hornvikingen rider igen...

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Hornvikingen rider igen...

Inläggav Ny Björn » 6 januari 2003, 02:01

-Ährm, är det fler än undertecknad som tycker sig se en oroväckande likhet mellan en viss skomakande tatuerare i Baldershirden och den behornade herre som för närvarande vrålar fram i pasta-reklam på Televisionen? [V]

-ett härligt slag under bältet på alla som sökt och söker "avhorna" vikingatiden [xx(] - hoppas han fick bra betalt...

/N B
Ny Björn
 
Inlägg: 1574
Blev medlem: 16 september 2002, 21:35
Ort: Sweden

Inläggav Joakim K » 7 januari 2003, 10:02

Måste se mer på TV så man inte missar sånt...[:D]

Apropos seriösa saker så kommer ju snart "hem till valhall" [;)]
Joakim K
 
Inlägg: 562
Blev medlem: 18 november 2002, 09:32
Ort:

Inläggav Ny Björn » 7 januari 2003, 11:36

-Darra månde världen ety Ronny & Raggevikingarna står i begrepp att rasera allt vad autensitet heter...[xx(]

-Är det någon som vet när eländet har premiär (på kvalitétskanalen TV4 [^] om jag inte missminner mig)?

/N B
Ny Björn
 
Inlägg: 1574
Blev medlem: 16 september 2002, 21:35
Ort: Sweden

Inläggav Joakim K » 7 januari 2003, 12:39

"måndag 27 januari 20:00" enligt tv4.se...

Och det hette visst hem till midgård ... Bara för att rätta mig själv...
Joakim K
 
Inlägg: 562
Blev medlem: 18 november 2002, 09:32
Ort:

Inläggav cizzi » 7 januari 2003, 13:49

Nädå, vi är fler som ser den oroväckande likheten ... [xx(] Men men, man får väl anta att det är ett sätt att lyfta fram historien eller nå't. *Kämpar desperat för att komma på någon bra ursäkt*

Ny Björn f'resten - är det samma Ny Björn som jag känner?

/C

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Ny Björn</i>

-Ährm, är det fler än undertecknad som tycker sig se en oroväckande likhet mellan en viss skomakande tatuerare i Baldershirden och den behornade herre som för närvarande vrålar fram i pasta-reklam på Televisionen? [V]

-ett härligt slag under bältet på alla som sökt och söker "avhorna" vikingatiden [xx(] - hoppas han fick bra betalt...

/N B
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
cizzi
 
Inlägg: 142
Blev medlem: 7 oktober 2002, 15:53
Ort: Sweden

Inläggav Ny Björn » 7 januari 2003, 15:18

Öhhrm... (krafsar sig generat och vilt funderande i skägget[:I])
-tja, jag vet inte (genant-genant). -Kanske! Om den NB du känner är Dalkarl strandad i Stockholm, Arkeolog, vikingatidsfanatiker (aktiv i Rani/Ranerna) och allmänt dement vad det gäller personer och företeelser efter 1130 så är risken överhängande att det är jag...

/N B
Ny Björn
 
Inlägg: 1574
Blev medlem: 16 september 2002, 21:35
Ort: Sweden

Inläggav cizzi » 8 januari 2003, 09:13

<snip> ... allmänt dement vad det gäller personer och företeelser efter 1130 så är risken överhängande att det är jag...</snip>

Men Ny Björn för racksingen, vi har ju varit vikingar tillsammans på SU juuuh! [:p]
cizzi
 
Inlägg: 142
Blev medlem: 7 oktober 2002, 15:53
Ort: Sweden

Inläggav Ny Björn » 8 januari 2003, 09:51

[:I] jo - jag kom på det (=lyft i örat av Erika)

öhrm - som sagt DEMENS!!![:D]

/N B
Ny Björn
 
Inlägg: 1574
Blev medlem: 16 september 2002, 21:35
Ort: Sweden


Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net