nyfiken

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

nyfiken

Inläggav Falköga » 18 september 2003, 08:16

Hej,

är ny på denna sidan och ser många likheter med Antracit....har Admin ett finger med i denna sidan åxå??? Jag sysslar med en del medeltida-renässansmusik. Spelar f n med två grupper och letar nu nya spelkamrater inför flytt från Tjockhult(stockholm) till Dalarna. Annars skulpterar jag och då oftast i järnduk. [8D]
Falköga
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 18 september 2003, 08:05
Ort:

Inläggav Admin » 18 september 2003, 09:32

Hej!

Om du med "Admin" menar mig, eller min namne på Antracit framgår inte riktigt, men det verkar vara en rolig sida, ska ta mig igenom forumet någon gång!

/Henrik (Administratör för Historiska världars forum)
Admin
 
Inlägg: 1272
Blev medlem: 25 juli 2001, 00:00
Ort: Sweden

Inläggav Falköga » 18 september 2003, 09:46

Hej "Admin"

Eh, kopplade inte administration till admin.....signaturen Admin figurerar flitigt på Antracit. Kolla gärna in Antracit det är en jättefin sida den liknar detta forums layout det var därför jag reagerade. Det finns många tips till smide och medeltida hantverk där!
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Admin</i>

Hej!

Om du med "Admin" menar mig, eller min namne på Antracit framgår inte riktigt, men det verkar vara en rolig sida, ska ta mig igenom forumet någon gång!

/Henrik (Administratör för Historiska världars forum)
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Falköga
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 18 september 2003, 08:05
Ort:


Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net