av Taffy » 23 mars 2007, 14:58
Finns det inga bilder? Jag har ingen aning om vad som är speciellt med de här brynjorna och skulle inte känna igen dem om jag såg dem.
/Anders
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Eric Hejdström</i>
Om de som stulit rustningar och vapen på Gotland på sistone har för avsikt att sälja vidare så kan man ju nästan förutsätta att det går till utlandet. Fast man kan ju alltid hoppas att folk är så korkade att dom försöker sälja det här. Man vet aldrig. Bara att hålla ögon och öron öppna och kolla aså många autionssidor som möjligt på nätet. Fast om det säljs så är det nog via kontakter, skulle det ligga på nätet nån längre tid så blir det ju upptäckt till slut...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">