Sida 1 av 1
G O D J U L ! ! ! !

Postat:
24 december 2006, 12:30
av Vendel
Jag önskar er alla en trevlig julhelg. [:)]
Må ni överösas av både hårda (tuffa vapen) och mjuka (läckra nålbundna knästrumpor) klappar.
Kör försiktigt i trafiken, håll koll på ljusen och glöm inte att sätta ut gröt till tomten.
GOD JUL!!!
/Tomten [:I]

Postat:
24 december 2006, 15:01
av Martin A
Guten weinnacht


Postat:
24 december 2006, 17:50
av bowyer tom
Även jag sällar mig till änglakören som sjunger julens budskap om fromhet och glädje över världens rymder. Typ. GOD JUL[:D]

Postat:
25 december 2006, 09:57
av Shadow
Hoppas alla haft en underbar julafton (o fått allt de önskat sig![;)])
Önskar en fortsatt trevlig helg!
Shadow

Postat:
25 december 2006, 10:48
av bkallur
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR... till eder alla
/Björn i MORA

Postat:
26 december 2006, 00:43
av gilyana
God Jul alla
// Sophie i Storuman

Postat:
26 december 2006, 20:02
av Fågelblå
God fortsättning gott folk!

Postat:
27 december 2006, 19:30
av Lise
<font face="Arial Black"></font id="Arial Black"><font color="purple"></font id="purple">
[:)] GOD JUL [:)]
o snart blir det ju ett
GOTT NYTT ÅR
hälsar - Lise, nere i den gröna Göingebygden

Postat:
1 januari 2007, 23:48
av BrandLager
Merry Zeusmas och Gott Nytt År i efterskott!