Så - nu har diskussionen i denna tråd nått den befarade änden och alla som velat har sagt sitt. HV är INTE rätta platsen att lösa dessa frågor. Sammanfattningen lyder: Alla älskar inte alla ens i vuxenskåjting, vilket knappast var otippat utan snarare en gammal "god" tradition.
Tråden låses
/N B - moderator