Snacka om fin vikinga utrustning

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Inläggav Ny Björn » 28 november 2007, 15:34

Så - nu har diskussionen i denna tråd nått den befarade änden och alla som velat har sagt sitt. HV är INTE rätta platsen att lösa dessa frågor. Sammanfattningen lyder: Alla älskar inte alla ens i vuxenskåjting, vilket knappast var otippat utan snarare en gammal "god" tradition.

Tråden låses

/N B - moderator
Ny Björn
 
Inlägg: 1574
Blev medlem: 16 september 2002, 21:35
Ort: Sweden

Föregående

Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 5 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net