Schlager är också medeltid, typ.

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

Schlager är också medeltid, typ.

Inläggav Anders Lindkvist » 21 mars 2009, 23:24

Bulgarien har fattat vad medeltiden innebär: hästar, riddare, dvärgar, svärd, krås, falsettsång och tortyr![:D]

http://www.youtube.com/watch?v=mJvnxywb ... re=channel

---------------------------------------------------------------------
www.kurage.wordpress.com
Kuragebloggen-Historia. hantverk. reenactment.
Anders Lindkvist
 
Inlägg: 1067
Blev medlem: 13 september 2004, 10:00
Ort: Sweden

Inläggav Mjödbjörn » 22 mars 2009, 16:37

Låt Roger Pontare och Nordman sjunga duett och skicka dem till Moskava, och ge Bulgarerna en match [8D]
Mjödbjörn
 
Inlägg: 595
Blev medlem: 21 september 2005, 13:48
Ort: Sweden

Inläggav Mary-Lou » 22 mars 2009, 21:10

Hilfe!!
Mary-Lou
 
Inlägg: 509
Blev medlem: 24 augusti 2006, 20:26
Ort: Sweden

Inläggav Sunniva Saksvik » 23 mars 2009, 13:41

Han får min stemme.

________________________
...och et skitstort svärd!
Sunniva Saksvik
 
Inlägg: 272
Blev medlem: 31 oktober 2003, 11:05
Ort: Norway

Inläggav Todd » 24 mars 2009, 18:01

Den där videon hade ju allt en medeltids film från 80talet skall ha:

Naket, anakronisktiska rustningar, magi, elaka dvärgar, mystiska medeltids gother i bakgrunden.. Pennsic War kanske står för rekvisitan..?[}:)][:D][;)]
Todd
 
Inlägg: 726
Blev medlem: 18 september 2002, 10:44
Ort: Sweden

Inläggav Ingemar » 25 mars 2009, 11:49

Sången verkar pålagd efter eller i samband med tortyren[:D]

Ingemar
Ingemar
 
Inlägg: 217
Blev medlem: 20 november 2005, 19:07
Ort: Sweden


Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net