Det är tydligen så att man söker finansiärer för att spela in en film om Armfeldts karoliner. Man kan få en liten teaser här nedan som känns lite smågeekig. Det funkar inte att åka pudersnö och skjuta musköt samtidigt det blir bara konstigt.
http://www.youtube.com/watch?v=vEhZJg9q ... annel_page
Är det någon som har koll på detta projekt? Jag fick ovan länk från en bloggartikel:
http://warsoflouisxiv.blogspot.com/2009 ... -demo.html
---------------------------------------------------------------------
www.kurage.wordpress.com
Kuragebloggen-Historia. hantverk. reenactment.