Hej,
Jag vill visa upp mina två första silverkedjor jag gjort, den långa är en Drottningkedja och den korta en Stenbykedja. Drottningkedjan tog 16 timmar att tillverka inklusive tillverkning och sågning av öglorna. Armbandet tog 5 timmar. Det roliga är att sambon klagade ingenting, trots att jag nästan satt en hel helg och pysslade. Men så var ju smyckena till henne också.
http://i265.photobucket.com/albums/ii20 ... 230033.jpg