översättning

Ja hittar du ingen annanstans att skriva någonting om medlemmar och företeelser kan du skriva här. Lite off-topic alltså.

översättning

Inläggav rejkan » 13 september 2007, 16:42

hejsan!! tänkte höra om någon kunde översätta det här åt mig "En ängel av hopp ger mig styrka och kärlek" tack på förhand :)
rejkan
 
Inlägg: 10
Blev medlem: 13 september 2007, 16:40
Ort: Sweden

Inläggav Edvin » 13 september 2007, 17:16

På svenska är det ungefär; "En ängel av hopp ger mig styrka och kärlek". ;)
Edvin
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: 8 januari 2004, 11:36
Ort: Sweden

Inläggav Martin Wallgren » 13 september 2007, 17:35

vilket språk vill du ha det översatt till??
Martin Wallgren
 
Inlägg: 818
Blev medlem: 18 april 2006, 21:54
Ort: Sweden

Inläggav Vesuvius » 13 september 2007, 19:20

Lås den här tråden, den är onödig. Faktiskt första gången jag vart med om att någon först gjort rätt (dvs. postat i gammal tråd) och sen fel (dvs. starta en ny tråd).
Vesuvius
 
Inlägg: 797
Blev medlem: 2 april 2004, 19:46
Ort: Sweden


Återgå till Diverse skvaller



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2012
Theme created by StylerBB.net