... eller "varför man inte skall ta Isländska texter allt för bokstavligt".
Läs mer i Aftenposten (gudi-behaglig förkovring i brödraspråket ingår...) [url="http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1567802.ece"]HÄR[/url]
/N B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster