-De som ännu inte sett denna ljuveliga pastich på vikingatid bör ta chansen att se/spela in den. Rollistan är imponerande: Kirk Douglas, Ernest Borgnine, Tony Curtis (käckt iförd lädersusp halva filmen...) etc, etc.
<center>
</center>
-I det närmaste alla tänkbara klychor har pressats in - utom hornhjälmar märkligt nog - och många goda skratt utlovas!
Om någon tycker sig se likheter mellan "The Vikings" och "Erik the Viking" så är det helt riktigt - den senare är delvis en parodi på den förra...
Mycket nöje!
/N B