Sida 1 av 1

Ohyra på räv

InläggPostat: 24 september 2006, 22:14
av Kattsak
Blir detta fel så flytta det rätt. Sökte på forumet om att flå, garva och ytterligare.

Men jag ställer mig fortfarande en fråga, hur får jag bort ohyran?
Räcker det en tur in i frysen för våra två rävar (roadkill)?
Eller vill dem mer än en tur?

Otrevligt med sådanadära skadedjur och vill inte råka få in något utan att ta till alla möjliga åtgärder innan [xx(]

Sen undrar jag om det är någon som har ytterligare tips på hur man får lös svansen. Dessa blev utan då vi gick bet på att få lös dem, de satt som berget och tenderade att bara bli små päls bitar.